Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

نمونه سنگ قبر مادر / کدQR سنگ قبر - سنگ قبر

همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است. 18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی.

18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی. سنگ قبر گرانیت سیمین کد S311 - ایران مزار
سنگ قبر گرانیت سیمین کد S311 - ایران مزار from iranmazar.com
«کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. ، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. 06.05.2022 · در جهان شاعرانه یدالله رویایی غریب نیست که چشم نود سالگی به دیدار شاعری روشن شود که آخرین بازمانده شاعران. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است.

منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت.

منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت. 05.11.2021 · نمونه آگهی ترحیم مادر به صورت خام. 18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی. مادر سهراب، ماه‌جبین که اهل شعر و ادب هم بود، در خرداد سال ۱۳۷۳ درگذشت. مهلت صدور نمونه برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته های سال آتی تا 10 خرداد پارک ملی لار پایلوت های مناسب برای برنامه های آموزش چهره به چهره استخدام منشی با بیمه و پاداش در کلینیک زیبایی پایدار در محدوده نیاوران کشف. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است. إنــا لله وإنــا إلیــه راجعــون مادر بهشت من همه آغوش گرم توست گوئی سرم هنوز به بالین نرم توست پیوسته در هوای تو چشم در جستجو هر لحظه با خیال تو جانم به گفتگوست به مناسبت اولین سالگرد. ، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. 20.05.2022 · «اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود.

06.05.2022 · در جهان شاعرانه یدالله رویایی غریب نیست که چشم نود سالگی به دیدار شاعری روشن شود که آخرین بازمانده شاعران. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است. نرود میخ آهنین در سنگ.~ نادان‌صفتی که پند نمی‌پذیرد. وی پس از درگذشت در کنار همسرش حسن عسکری در.

وی پس از درگذشت در کنار همسرش حسن عسکری در. سنگ قبر مادر نمونه شماره Ûµ - سنگ قبر
سنگ قبر مادر نمونه شماره ۵ - سنگ قبر from shayansang.ir
مهلت صدور نمونه برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته های سال آتی تا 10 خرداد پارک ملی لار پایلوت های مناسب برای برنامه های آموزش چهره به چهره استخدام منشی با بیمه و پاداش در کلینیک زیبایی پایدار در محدوده نیاوران کشف. منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. 18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی.

05.11.2021 · نمونه آگهی ترحیم مادر به صورت خام.

06.05.2022 · در جهان شاعرانه یدالله رویایی غریب نیست که چشم نود سالگی به دیدار شاعری روشن شود که آخرین بازمانده شاعران. همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. نرود میخ آهنین در سنگ.~ نادان‌صفتی که پند نمی‌پذیرد. وی پس از درگذشت در کنار همسرش حسن عسکری در. مهلت صدور نمونه برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته های سال آتی تا 10 خرداد پارک ملی لار پایلوت های مناسب برای برنامه های آموزش چهره به چهره استخدام منشی با بیمه و پاداش در کلینیک زیبایی پایدار در محدوده نیاوران کشف. همین طور سنگ‌های افراشته قبور با نقوش کاج و نیلوفر و خورشید که قدمت‌شان به پیش از اسلام برمی‌گردد و قوچ‌های سنگی با نشانه‌هایی از تیر و کمان که برای حفاظت از خانه‌ها و سراهای اعیانی به کار می‌رفته و گاهی نیز سنگ قبر. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. 05.11.2021 · نمونه آگهی ترحیم مادر به صورت خام. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است. ، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. 20.05.2022 · «اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند.

«کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. همین طور سنگ‌های افراشته قبور با نقوش کاج و نیلوفر و خورشید که قدمت‌شان به پیش از اسلام برمی‌گردد و قوچ‌های سنگی با نشانه‌هایی از تیر و کمان که برای حفاظت از خانه‌ها و سراهای اعیانی به کار می‌رفته و گاهی نیز سنگ قبر.

06.05.2022 · در جهان شاعرانه یدالله رویایی غریب نیست که چشم نود سالگی به دیدار شاعری روشن شود که آخرین بازمانده شاعران. سنگ قبر مادر نمونه شماره Û¸ - سنگ قبر
سنگ قبر مادر نمونه شماره ۸ - سنگ قبر from shayansang.ir
همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. ، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. نرود میخ آهنین در سنگ.~ نادان‌صفتی که پند نمی‌پذیرد. مادر سهراب، ماه‌جبین که اهل شعر و ادب هم بود، در خرداد سال ۱۳۷۳ درگذشت. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. 20.05.2022 · «اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند. إنــا لله وإنــا إلیــه راجعــون مادر بهشت من همه آغوش گرم توست گوئی سرم هنوز به بالین نرم توست پیوسته در هوای تو چشم در جستجو هر لحظه با خیال تو جانم به گفتگوست به مناسبت اولین سالگرد. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است.

18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی.

همین طور سنگ‌های افراشته قبور با نقوش کاج و نیلوفر و خورشید که قدمت‌شان به پیش از اسلام برمی‌گردد و قوچ‌های سنگی با نشانه‌هایی از تیر و کمان که برای حفاظت از خانه‌ها و سراهای اعیانی به کار می‌رفته و گاهی نیز سنگ قبر. وی پس از درگذشت در کنار همسرش حسن عسکری در. مادر سهراب، ماه‌جبین که اهل شعر و ادب هم بود، در خرداد سال ۱۳۷۳ درگذشت. همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با. مهلت صدور نمونه برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته های سال آتی تا 10 خرداد پارک ملی لار پایلوت های مناسب برای برنامه های آموزش چهره به چهره استخدام منشی با بیمه و پاداش در کلینیک زیبایی پایدار در محدوده نیاوران کشف. إنــا لله وإنــا إلیــه راجعــون مادر بهشت من همه آغوش گرم توست گوئی سرم هنوز به بالین نرم توست پیوسته در هوای تو چشم در جستجو هر لحظه با خیال تو جانم به گفتگوست به مناسبت اولین سالگرد. 06.05.2022 · در جهان شاعرانه یدالله رویایی غریب نیست که چشم نود سالگی به دیدار شاعری روشن شود که آخرین بازمانده شاعران. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است. 18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی.

نمونه سنگ قبر مادر / کدQR سنگ قبر - سنگ قبر. همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت. مادر سهراب، ماه‌جبین که اهل شعر و ادب هم بود، در خرداد سال ۱۳۷۳ درگذشت. ، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. ق، بنابر آنچه بر سنگ مزارش گزارش شده‌است، تقویت شده‌است. إنــا لله وإنــا إلیــه راجعــون مادر بهشت من همه آغوش گرم توست گوئی سرم هنوز به بالین نرم توست پیوسته در هوای تو چشم در جستجو هر لحظه با خیال تو جانم به گفتگوست به مناسبت اولین سالگرد.

، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. سنگ قبر گرانیت سیمین کد S311 - ایران مزار

همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با.

همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود. شعر مادر سنگ قبر Archives - دانلود رایگان کلیپ

، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است.

او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. سنگ قبر گرانیت سیمین کد S406 - ایران مزار

20.05.2022 · «اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری. نرود میخ آهنین در سنگ.~ نادان‌صفتی که پند نمی‌پذیرد.

همین طور سنگ‌های افراشته قبور با نقوش کاج و نیلوفر و خورشید که قدمت‌شان به پیش از اسلام برمی‌گردد و قوچ‌های سنگی با نشانه‌هایی از تیر و کمان که برای حفاظت از خانه‌ها و سراهای اعیانی به کار می‌رفته و گاهی نیز سنگ قبر. سفارش سنگ قبر در کرج | سفارش سنگ مزار آنلاین با بهترین کیفیت | راجعون

نرود میخ آهنین در سنگ.~ نادان‌صفتی که پند نمی‌پذیرد. «کسی را در قبر دیگری نمی‌گذارند.» «کسی که از آفتاب صبح گرم نشد از آفتاب غروب گرم نمی‌شه.» «کسی که از گرگ می‌ترسه گوسفند نگه نمی‌داره.» «کسی که با مادرش زنا کنه، با.

، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. فایل وکتور سنگ قبر+100 درصد وکتور!!!+فایل آماده برای برش لیزری|سنگ قبر|

منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت. 20.05.2022 · «اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند. إنــا لله وإنــا إلیــه راجعــون مادر بهشت من همه آغوش گرم توست گوئی سرم هنوز به بالین نرم توست پیوسته در هوای تو چشم در جستجو هر لحظه با خیال تو جانم به گفتگوست به مناسبت اولین سالگرد. ، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. او سه خواهر به نام‌های همایون‌دخت، پری.

نرود میخ آهنین در سنگ.~ نادان‌صفتی که پند نمی‌پذیرد. سنگ قبر گرانیت سیمین کد S310 - ایران مزار

مهلت صدور نمونه برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته های سال آتی تا 10 خرداد پارک ملی لار پایلوت های مناسب برای برنامه های آموزش چهره به چهره استخدام منشی با بیمه و پاداش در کلینیک زیبایی پایدار در محدوده نیاوران کشف.

18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی. مجموعه شعرهای زیبا Ùˆ احساسی برای سنگ قبر مادر - مجله اینترنتی هارپی

همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود.

، چنین برداشت می‌کند که سال مرگ نرجس، ۲۶۰ ه‍.ق بوده‌است و در پشت قبر حسن عسکری دفن شده‌است. سنگ قبر مادر نمونه شماره Û¶ - سنگ قبر

منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت.

20.05.2022 · «اوزیل حوری» یکی از آن کودکان بود که جنازه منسوب به او در گورستان مرکزی شهر «» دفن شد و حالا بعد از چند دهه، ۵ خانواده خویشاوند این کودک از دادگاه حکم نبش قبر و آزمایش دی ان اِی گرفته‌اند. کدQR سنگ قبر - سنگ قبر

مادر سهراب، ماه‌جبین که اهل شعر و ادب هم بود، در خرداد سال ۱۳۷۳ درگذشت.

همین طور سنگ‌های افراشته قبور با نقوش کاج و نیلوفر و خورشید که قدمت‌شان به پیش از اسلام برمی‌گردد و قوچ‌های سنگی با نشانه‌هایی از تیر و کمان که برای حفاظت از خانه‌ها و سراهای اعیانی به کار می‌رفته و گاهی نیز سنگ قبر. فایل وکتور سنگ قبر+100 درصد وکتور!!!+فایل آماده برای برش لیزری|سنگ قبر|

همچنین امسال نزدیک به یک‌صد سنگ مفهومی و دارای قدمت تاریخی این مجموعه برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد. احیای عکس‌خانه و نمایشگاه سنگ از رویدادهای مهم تخت فولاد در عید نوروز بود.

همین طور سنگ‌های افراشته قبور با نقوش کاج و نیلوفر و خورشید که قدمت‌شان به پیش از اسلام برمی‌گردد و قوچ‌های سنگی با نشانه‌هایی از تیر و کمان که برای حفاظت از خانه‌ها و سراهای اعیانی به کار می‌رفته و گاهی نیز سنگ قبر. سنگ قبر مادر نمونه شماره Û¶ - سنگ قبر

مهلت صدور نمونه برگ های «هدایت تحصیلی» و ثبت ظرفیت رشته های سال آتی تا 10 خرداد پارک ملی لار پایلوت های مناسب برای برنامه های آموزش چهره به چهره استخدام منشی با بیمه و پاداش در کلینیک زیبایی پایدار در محدوده نیاوران کشف.

18.05.2022 · البته ناگفته نماند که این موزه مجموعه کاملی در این زمینه محسوب می‌شود که انواع سنگ‌نگاره‌ها از جمله سنگ مزار، سرستون، ته ستون، کتیبه،‌ پیکره‌های انسانی متعلق به ۳۰۰۰ سال قبل و همچنین سنگ قبر دوره‌های مختلف تاریخی. سنگ قبر گرانیت سیمین کد S406 - ایران مزار

منوچهر سپهری، برادر ارشد سهراب و تنها برادر وی که هم‌بازی دوران کودکی سهراب بود نیز، در سال ۱۳۶۹ درگذشت.

Post a Comment for "نمونه سنگ قبر مادر / کدQR سنگ قبر - سنگ قبر"